Hollands Alternatief
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Log in

I forgot my password

Affiliates

Aankomst Kimahri

3 posters

Go down

Aankomst Kimahri Empty Aankomst Kimahri

Post  Kimahri Fri Sep 26, 2014 7:10 am

Al enig dagen liep ik voorbij het gebouw ... Wat kon ik soms vergeetachtig zijn,denk ik nog bij mezelf

Klop....Klop Even wacht ik of er reactie komt

De deur bleek open te zijn ...Raar dacht ik nog maar het zou binnen warmer zijn dan buiten te blijven staan

Is hier iemand..? Afwachtend keek ik rond in het kantoor..

Een politieke partij was nieuw voor me maar een goede stap,een goede stap om meer te leren over politiek gebeuren
Al liet ik er meerdere keren men ogen voor rollen
Kimahri
Kimahri

Posts : 65
Join date : 2014-09-26
Location : Haarlem

Back to top Go down

Aankomst Kimahri Empty Re: Aankomst Kimahri

Post  Carnius Fri Sep 26, 2014 3:54 pm

Als hij een stem hoort roepen gaat Carnius kijken wie er binnen komt. Als hij Kimahri ziet staan begroet hij hem hartelijk.

Heer Kimahri, welkom! Ik ben blij om te zien dat u besloten heeft langs te komen.
Carnius
Carnius

Posts : 242
Join date : 2014-07-07
Location : Haarlem

Back to top Go down

Aankomst Kimahri Empty Re: Aankomst Kimahri

Post  Kimahri Fri Sep 26, 2014 10:37 pm

Heer Kimahri, welkom! Ik ben blij om te zien dat u besloten heeft langs te komen.

Gretig schudt ik Heer Carnius de hand..Het heeft even geduurd ... de wegen hielden me iets langer voor zich dan ik gepland had.
Kimahri
Kimahri

Posts : 65
Join date : 2014-09-26
Location : Haarlem

Back to top Go down

Aankomst Kimahri Empty Re: Aankomst Kimahri

Post  Carnius Fri Sep 26, 2014 11:45 pm

Het heeft even geduurd ... de wegen hielden me iets langer voor zich dan ik gepland had.

Wel, vele reizen kunnen een man wijs maken, heer. Dat de wegen u uiteindelijk naar dit gebouw hebben gebracht doet mij in ieder geval deugd. Ik verwacht dat onze lijsttrekker zich spoedig bij ons voegt, zij is de enige die de sleutels van de gesloten ruimtes uit mag reiken.
Carnius
Carnius

Posts : 242
Join date : 2014-07-07
Location : Haarlem

Back to top Go down

Aankomst Kimahri Empty Re: Aankomst Kimahri

Post  Elwinee Sat Sep 27, 2014 10:24 am

Het was werkelijk prachtig weer buiten. Elwine besloot om het partijgebouw te verlaten voor een lekkere wandeling buiten. Het was veel te warm hier binnen met al deze mensen. Ze liep nog even haar kantoor op om haar mantel te pakken. Op het bureau zag ze een bos sleutels liggen. Als ze goed keek zag ze ook de mantel van haar zus liggen. Oh dat ze weer vergeten mee te nemen naar haar volgende afspraak.

Elwine besloot de spullen maar mee te nemen naar huis zodat haar zus die thuis weer kon pakken. Bij de poort aangekomen zag ze een neiwue heer staan in gesprek met Carnius.


Goedemorgen heren.


Ze stak haar hand uit naar de nieuwe heer.

Ik ben Elwine aangenaam kennis te maken. Mijn zus is op dit moment naar en afspraak buiten het partijgebouw maar ik heb de sleutels hier dus ik kan u binnen laten. Als u mij wilt volgen. Ze deed de poort open en bracht de nieuwe heer naar het partijgebouw.

Elwinee

Posts : 71
Join date : 2014-07-08

Back to top Go down

Aankomst Kimahri Empty Re: Aankomst Kimahri

Post  Kimahri Sun Sep 28, 2014 9:08 pm

Ik ben Elwine aangenaam kennis te maken. Mijn zus is op dit moment naar en afspraak buiten het partijgebouw maar ik heb de sleutels hier dus ik kan u binnen laten. Als u mij wilt volgen.

Kimahri zegt nog snel Carnius gedag en volgt Vrouwe Elwine naar het partijgebouw..
Kimahri
Kimahri

Posts : 65
Join date : 2014-09-26
Location : Haarlem

Back to top Go down

Aankomst Kimahri Empty Re: Aankomst Kimahri

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum