Hollands Alternatief
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Log in

I forgot my password

Affiliates

Hollands Alternatief

Go down

Hollands Alternatief Empty Hollands Alternatief

Post  Fye Mon Jul 07, 2014 8:34 am

Hollands Alternatief - De Aftrap


Aan het volk van Holland,

Via dit schrijven willen wij u op de hoogte stellen van de oprichting van een nieuwe politieke partij. De partij Hollands Alternatief (kortweg HA!) is in het leven geroepen om een ander geluid te brengen dan EEN. Er is immers geen ware democratie zonder waardig alternatief!

Het Hollands Alternatief staat voor transparant, daadkrachtig en respectvol bestuur. We streven naar een economisch stabiel graafschap waarin ook aandacht is voor de individuele burger. Veranderingen kunnen niet van de ene op de andere dag plaatsvinden maar wij willen er in ieder geval voor zorgen dat er actief wordt gewerkt aan vooruitgang, zonder steeds weer te verzanden in eindeloze discussies.

Uiteraard kunnen wij dit niet alleen, dus heeft u interesse om onze partij te komen versterken, of wilt u meer informatie, dan wil ik u graag uitnodigen in ons partijgebouw. Uiteraard is het ook mogelijk om schriftelijk met mij contact op te nemen, ik zal uw vragen met plezier beantwoorden.

Wij hopen op uw steun, want er is pas echt sprake van democratie, als er iets te kiezen valt!

Namens het Hollands Alternatief,

Fye van Eckhardt Meertens

Fye

Posts : 268
Join date : 2014-07-05

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum