Hollands Alternatief
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Log in

I forgot my password

Affiliates

Aankomst Guy

3 posters

Go down

Aankomst Guy Empty Aankomst Guy

Post  Guy Fawkes Thu Aug 14, 2014 12:15 pm

Guy kwam aan bij het partijgebouw van Hollands alternatief, na enkele maanden van politieke rust wou hij terug in het politieke leven stappen om iets te proberen veranderen.

Hij zette zicht neer in de ontvangstzaal en wachte tot er iemand zou komen om hem te helpen.

Guy Fawkes

Posts : 28
Join date : 2014-08-14

Back to top Go down

Aankomst Guy Empty Re: Aankomst Guy

Post  Steenhart Mon Aug 18, 2014 10:08 am

Steenhart wandeld even de ontvangstruimte binnen waar hij enige tijd geleden een heer heeft zien aankomen. Wanneer hij binnen komt herkent hij de persoon direct als de heer Guy Fawkes, een bekende politicus die reeds zeer capabel werk geleverd heeft in zijn ogen.

Goedemiddag heer, hopelijk hoeft u niet meer al te lang te wachten. Ik voor de zekerheid zojuist even een duif richting onze gravin gegooid zodat ze u hopelijk binnenkort toegang verleend tot onze partijgebouwen.
Steenhart
Steenhart

Posts : 30
Join date : 2014-07-27

Back to top Go down

Aankomst Guy Empty Re: Aankomst Guy

Post  Fye Thu Aug 21, 2014 12:32 pm

Gehaast komt Fye de ontvangstruimte binnen lopen, ze had hier al veel eerder haar gezicht moeten laten zien en had zelfs al een briefje van heer Steenhart ontvangen over de aankomst van een gast. Met een glimlach op haar gezicht loopt ze naar Graaf Guy Fawkes toe waarna ze haar hand uitsteekt.

Goedendag Hooggeboren Graaf, ik ben blij dat ik u hier mag verwelkomen. Ik heb uw briefje aan mijn adres inmiddels ook gelezen en ik laat u dan ook graag toe tot onze partij. Ik zal er voor zorgen dat u toegang krijgt tot het partijgebouw.

Fye

Posts : 268
Join date : 2014-07-05

Back to top Go down

Aankomst Guy Empty Re: Aankomst Guy

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum