Hollands Alternatief
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Log in

I forgot my password

Affiliates

Onderhandelingen

+6
Isebella
Elwinee
Alyssa Connor
Carnius
Steenhart
Fye
10 posters

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

Onderhandelingen - Page 2 Empty Re: Onderhandelingen

Post  Damianus Thu Sep 18, 2014 2:27 pm

Een kleine blik op Chris zijn profiel laat zien dat hij meer dan 20 charisma heeft, maar minder dan 100. Mocht het charisma verhaal kloppen zal dat afhankelijk van fye haar charisma een minder groot probleem zijn.

Los van wat de gevolgen zijn bij een gelijk spel, willen we allemaal Fye toch als gravin? Stemmen lijkt me dan vrij makkelijk Wink

Damianus

Posts : 58
Join date : 2014-09-09

Back to top Go down

Onderhandelingen - Page 2 Empty Re: Onderhandelingen

Post  Fye Thu Sep 18, 2014 2:51 pm

Ik heb echt geen charisma bijna, dus mocht dat verhaal kloppen en er wordt 6-6 gestemd dan vrees ik toch dat het in Chris zijn voordeel zal zijn. Toch zou ik graag hebben dat wij ons als partij als eenduidig laten zien. Ik zou dus nog steeds het liefst horen dat iedereen van onze partij op mij stemt.

Fye

Posts : 268
Join date : 2014-07-05

Back to top Go down

Onderhandelingen - Page 2 Empty Re: Onderhandelingen

Post  Carnius Thu Sep 18, 2014 3:02 pm

Ik heb mijn stem reeds geplaatst.
Ik vrees dat Chris alsnog graaf gaat worden omdat hij meer charisma heeft. Ik begin ook te denken dat dat is waar hij op aan aan het sturen is. Maar goed, als wij met zijn zessen op Fye stemmen dan maakt dat zijn positie in ieder geval minder sterk.
Carnius
Carnius

Posts : 242
Join date : 2014-07-07
Location : Haarlem

Back to top Go down

Onderhandelingen - Page 2 Empty Re: Onderhandelingen

Post  Annando Thu Sep 18, 2014 3:37 pm

Klinkt dus alsof de onderhandelingen in een behoorlijke impasse zijn geraakt.
Gaat weer lekker, dat belooft wat voor het komende termijn.

Annando

Posts : 115
Join date : 2014-07-06

Back to top Go down

Onderhandelingen - Page 2 Empty Re: Onderhandelingen

Post  Elwinee Thu Sep 18, 2014 4:09 pm

Op Fye gestemd.

Tja de onderhandelingen zijn nooit makkelijk als twee partijen de helft van de stemmen heeft. En zeker niet met een ego in het midden die zo groot is dat er bijna onmogelijk mee samengewerkt kan worden. Maar dat geeft niet je moet met iedereen kunnen samenwerken of niet. Laughing

Ik heb even met Fye gesproken en het is een mogelijkheid dat ik schout pak en dat Steenhart dan een economisch functie pakt. Het liefst natuurlijk Minister van Handel en anders MO of Baljuw. Ik denk dat ik daar Steenhart een groter plezier mee doe. (hoop ik) en Schout vind ik ook een leuke functie om te proberen. Algemeen Raadslid zou zonde zijn maar we moeten ook die functie niet onderwaarderen. Je kan heel veel doen als Algemeen Raadslid dat heb ik gezien als woordvoerder. Ik hielp van alles en iedereen en het was heel druk en ook erg leuk. Dus daar is ook best wat te halen, zeker met die algemene projecten zoals kanselarij, heraldiek en de grondwet.

Elwinee

Posts : 71
Join date : 2014-07-08

Back to top Go down

Onderhandelingen - Page 2 Empty Re: Onderhandelingen

Post  Guy Fawkes Thu Sep 18, 2014 4:59 pm

Fye is de enige kandidaat Graaf op dit moment... Dus ik heb op haar gestemd natuurlijk.

Guy Fawkes

Posts : 28
Join date : 2014-08-14

Back to top Go down

Onderhandelingen - Page 2 Empty Re: Onderhandelingen

Post  Carnius Thu Sep 18, 2014 5:21 pm

Ik begin me vreselijk te ergeren aan chris. Hij gebruikt halve waarheden om zijn zin door te drammen. <_<
Carnius
Carnius

Posts : 242
Join date : 2014-07-07
Location : Haarlem

Back to top Go down

Onderhandelingen - Page 2 Empty Re: Onderhandelingen

Post  Elwinee Thu Sep 18, 2014 5:40 pm

Carnius ik denk dat het handig is als je niet meer reageert op Chris in de raad. Dat heeft totaal geen zin en zo komen er omwegen. We willen immers het liefst dat de Graaf positie wordt bedeelt vandaag.

Update:

Chris en Fye praten weer ove rde Graafpositie om dat vanavond nog te regelen. De lessen of wat Chris geleerd heeft komt aan bod en Fye verdedigd haarzelf wat er afgelopen termijn speelde als gravin.

Elwinee

Posts : 71
Join date : 2014-07-08

Back to top Go down

Onderhandelingen - Page 2 Empty Re: Onderhandelingen

Post  Carnius Thu Sep 18, 2014 5:47 pm

Wellicht niet nee, ik liet me even gaan. Zoals je wellicht zult begrijpen begin ik steeds geïrriteerder te worden sinds hij mij ronduit heeft staan beledigen. Maar ik zal proberen mij in te houden. Ik kan je echter wel zeggen dat het leuk gaat worden als hij door vuil spel Graaf weet te worden. <_<

Mooiste vind ik wel dat chris zegt dat een van de lessen die hij geleerd heeft is dat, en ik citeer, "de burgemeesters niet de vijanden van de Raad zijn". Werkelijk, als je graaf moet worden om dat te leren dan zegt dat denk ik erg veel over je.
Carnius
Carnius

Posts : 242
Join date : 2014-07-07
Location : Haarlem

Back to top Go down

Onderhandelingen - Page 2 Empty Re: Onderhandelingen

Post  Alyssa Connor Thu Sep 18, 2014 6:06 pm

Wanneer heeft hij die les geleerd dan? Want als ik de situatie met Utrecht bekijk betwijfel ik dat ten zeerste.
Alyssa Connor
Alyssa Connor

Posts : 155
Join date : 2014-07-08

Back to top Go down

Onderhandelingen - Page 2 Empty Re: Onderhandelingen

Post  Carnius Thu Sep 18, 2014 6:14 pm

Wel, hij heeft de les misschien geleerd en hij is hem weer vergeten, Alyssa? Razz

Louwrens komt nu ook met een mooi argument, het ging er over dat de schout in totaal 7 keer zijn budget niet heeft gekregen. Twee keer daarvan was door louwrens en hij beweert nu dat zijn kantoor dicht was. Ik weet niet op wat voor tijdstip hij heeft gekeken, maar één van die twee dagen waren er 30 punten. De andere 20.
Carnius
Carnius

Posts : 242
Join date : 2014-07-07
Location : Haarlem

Back to top Go down

Onderhandelingen - Page 2 Empty Re: Onderhandelingen

Post  Alyssa Connor Thu Sep 18, 2014 6:44 pm

Louwrens weet toch dat de sergeant op zondagochtend het budget moet geven en nooit na de middag? Dat is al jaar en dag zo, en bij mijn weten zijn de kantoren ook vooral 's ochtends open dus een sergeant zou nooit problemen mogen hebben als er punten zijn gemaakt de dag ervoor.
Alyssa Connor
Alyssa Connor

Posts : 155
Join date : 2014-07-08

Back to top Go down

Onderhandelingen - Page 2 Empty Re: Onderhandelingen

Post  Carnius Thu Sep 18, 2014 6:51 pm

In de ochtend zijn de kantoren altijd open als er punten zijn ja. Maar kennelijk heeft Louwrens de gids nooit gelezen. Of hij lult uit zijn nek.
Sowieso vraag ik mij af hoe hij het voor elkaar krijgt niet in zijn kantoor te hebben gekund op de dag dat er 30 punten waren. Dan zijn de kantoren geloof ik gegarandeerd tot een uur of 8 open en tot een uur of 12 is er iets van 90% kans. (pin me even niet vast op de exacte cijfers)
Ik vraag me dus erg af op welk tijdstip hij in zijn kantoor gekeken heeft. In alle eerlijkheid, ik denk dat hij het gewoon vergeten is of er geen zin in had.
Carnius
Carnius

Posts : 242
Join date : 2014-07-07
Location : Haarlem

Back to top Go down

Onderhandelingen - Page 2 Empty Re: Onderhandelingen

Post  Carnius Thu Sep 18, 2014 9:44 pm

Update: er valt niks te melden. Razz
De onderhandelingen zitten nog steeds behoorlijk vast.
Carnius
Carnius

Posts : 242
Join date : 2014-07-07
Location : Haarlem

Back to top Go down

Onderhandelingen - Page 2 Empty Re: Onderhandelingen

Post  Steenhart Thu Sep 18, 2014 10:14 pm

Ik ben nog steeds aan het wachten met stemmen in de hoop dat er een akkoord uit de bus zal komen.
Steenhart
Steenhart

Posts : 30
Join date : 2014-07-27

Back to top Go down

Onderhandelingen - Page 2 Empty Re: Onderhandelingen

Post  Carnius Thu Sep 18, 2014 10:16 pm

Geloof me Steenhart, dat gaat er vanavond niet meer komen. Bovendien gaan wij de gravenzetel echt niet aan Chris opgeven, dus breng je stem maar gewoon uit op Fye.
Carnius
Carnius

Posts : 242
Join date : 2014-07-07
Location : Haarlem

Back to top Go down

Onderhandelingen - Page 2 Empty Re: Onderhandelingen

Post  Isebella Fri Sep 19, 2014 12:21 am

Fye erkent als Graaf, al vind ik het wel jammer dat het zo moet, dat jullie er nog steeds niet uit zijn.
Isebella
Isebella

Posts : 27
Join date : 2014-07-08

Back to top Go down

Onderhandelingen - Page 2 Empty Re: Onderhandelingen

Post  Zomolz Fri Sep 19, 2014 5:29 am

Dus Steenhart, enige argumenten die je met de rest van de partij wilt delen waarom je op Chris hebt gestemd?
Zomolz
Zomolz

Posts : 42
Join date : 2014-07-07

Back to top Go down

Onderhandelingen - Page 2 Empty Re: Onderhandelingen

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum