Hollands Alternatief
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

I forgot my password

Affiliates

Open Brief aan heer Steenhart

2 posters

Go down

Open Brief aan heer Steenhart Empty Open Brief aan heer Steenhart

Post  Fye Fri Sep 19, 2014 6:58 am

Aan heer Steenhart,

Het is tot onze grote spijt dat wij moesten vernemen dat u blijkbaar loyaler bent aan Graaf Christiaan dan aan uw eigen partij. Gezien er door uw stem voor hem als nieuwe Graaf van Holland heeft gekozen zijn wij van mening dat er een dergelijke vertrouwensbreuk is tussen u en de partij dat wij het nodig vonden om u tijdelijk te schorsen. Desondanks willen wij u graag de kans geven om alsnog uw verhaal te doen en met ons te delen wat uw redenen zijn geweest om op deze manier te handelen. Ik hoop dan ook dat u deze kans aangrijpt en ons probeert te laten zien dat het onterecht is dat wij op dit moment het vertrouwen in u verloren hebben.

Voorts wil ik u vragen om ons in ieder geval nog wat respect te tonen en uw zetel in de Raad op te geven zodat wij deze kunnen vullen met een partijlid waar wij wel nog vertrouwen in kunnen hebben.

Fye van Eckhardt Meertens
Lijsttrekker van Hollands Alternatief

Fye

Posts : 268
Join date : 2014-07-05

Back to top Go down

Open Brief aan heer Steenhart Empty Re: Open Brief aan heer Steenhart

Post  Steenhart Fri Sep 19, 2014 10:20 am

Beste,

Zoals velen onder jullie ondertussen geconstateerd hebben, is ChrisvonAntwerp graaf geworden deze ochtend. Dit doordat ik persoonlijk mijn stem heb uitgebracht op Chris i.p.v. op Fye. Ik post dit bericht nu omdat sommigen van jullie met vragen zitten en mogelijkerwijs mijn beweegredenen al dan niet opzetelijk proberen te interpreteren.

Ik ben altijd zeer pragmatisch ingesteld en boven alles zit ik in de raad voor het volk van Holland en niet voor mijn partij. Dit is dan ook de reden waarom ik ditmaal mijn partij niet gevolgd heb in haar keuzes. Ik ga persoonlijk niet meewerken  aan een blokering van de kantoren waarbij als gevolg de mijnen zouden instorten. Ook al beweerden sommige van mij partijgenoten dat de persoon met het meeste charisma dan zou winnen, blijft dit  desalnietemin gokken met de economische situatie van ons graafschap. Ik heb dus gedaan wat sommigen onder partijverraad zien namelijk gekozen voor economische zekerheid voor ons Holland.

Beide partijen hebben in mijn ogen geen productieve onderhandelingen gevoerd en hierbij niet de weg bewandeld die ik hoopte dat zou leiden naar een gemeenschappelijke oplossing. Iedereen koos voor zijn eigen weggetje en vergat daarbij Holland. Het Holland waarvoor ik nu in de raad zetel. Ik heb contact gehad met de lijsttrekker van Eendracht en heb bij hem geinformeerd naar de mogelijkheden die hij zag om uit de politieke impasse te raken. Hij verzekerde mij dat hij ten allen tijden constructief met HA zou samenwerken om een verdere uitklaring van de situatie te realiseren. Dit stond in contrast met wat er in mijn partij gezegd werd. Daar bleken bepaalde individuen niet aan te sturen op een oplossing maar op conflict. Als er één ding is waarvoor ik niet getekend heb is het creeeren van een situatie waarin Holland in chaos verzeild raakt. Ik heb dan ook gekozen wat mijn hersenen mij ingaven namelijk meegewerkt aan een oplossing voor deze situatie. Ik heb dan ook vertrouwen in de heer Christiaan dat hij woord zal houden en tot een mooie oplossing komen in de raad.

Getekend,

Steenhart

Posts : 30
Join date : 2014-07-27