Hollands Alternatief
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Log in

I forgot my password

Affiliates

Geintresseerd

Go down

Geintresseerd Empty Geintresseerd

Post  Phillips. Mon Jul 07, 2014 2:36 pm

Mijn naam is Phillips, en ben geintresseerd in deze partij, ervaring bij een politieke partij heb ik helaas niet, maar dat wil niet zeggen, dat ik niet kan nadenken.
Ik heb ideeën in overvloed, maar merk dat mijn ideeën geen plaats vinden, misschien zijn ze niet goed genoeg of is er geen interese.
Ik heb al vaker gehoord dat als ik iets zou willen ik maar bij de politiek moest gaan, niet dat ik de politiek nou echt belangrijk vind, maar omdat ik wil zien of het een onderscheid maakt of niet.

Groet Phillips. lol!

Phillips.
Guest


Back to top Go down

Geintresseerd Empty Re: Geintresseerd

Post  Fye Mon Jul 07, 2014 4:37 pm

Welkom Philips, goed om te horen dat u interesse heeft. Ervaring in de politiek is niet perse nodig, soms kan het zelfs wel interessant zijn om van iemand te horen die juist geen ervaring heeft. Ik ben in ieder geval blij met uw enthousiasme en ik hoor graag over uw ideeen en standpunten, misschien kan dit de plek zijn waar u juist uw ervaring opdoet?
Ik zal eerlijk zijn, want dat is waar mijn partij voor staat en u mag dan dus ook best weten dat ik u regelmatig heb gezien in de politieke kamers van Holland. Ik moet dan ook toegeven dat ik zelf ook van mening ben dat u niet altijd precies weet waar u over praat, desalnietemin ben ik mij er bewust van dat ervaring en lering een hoop kunnen doen voor een mens en het is dan ook tot mijn grote genoegen dat ik u toch een plaats wil geven binnen deze partij, zodat u de kans heeft om te leren en te ervaren hoe het in de praktijk werkt en u de mogelijkheid krijgt om te kunnen zien of u onderscheid kunt maken of niet. Ik hoop dan ook dat u zich spoedig wilt aanmelden als lid van het Hollands Alternatief.

Fye

Posts : 268
Join date : 2014-07-05

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum